მულტიმედიური პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკაზე მუშაობას მოვრჩით. როგორც იქნა , ვისწავლე წონისა და უმაღლესი ქულის გათვალისწინებით მოსწავლის ნაშრომის შეფასება.
მოსწავლის ნამუშევრის შაბლონიც შევადგინეთ და სანახევროდ დავამუშავეთ პრეზენტაცია. სასურველი ფორმისა და შინაარსის მისაღებად თავი არ უნდა დავზოგოთ.
მგონი, დღევანდელ დღეს უფრო მეტი შევძელი, ვიდრე წინა დღეებში,თუ მხედველობაში არ მივიღებთ იმ მათემატიკურ უზუსტობას,რომელმაც კინაღამ არაობიექტურ შემფასებლად მაქცია:) :).
მოსწავლის ნამუშევრის შაბლონიც შევადგინეთ და სანახევროდ დავამუშავეთ პრეზენტაცია. სასურველი ფორმისა და შინაარსის მისაღებად თავი არ უნდა დავზოგოთ.
მგონი, დღევანდელ დღეს უფრო მეტი შევძელი, ვიდრე წინა დღეებში,თუ მხედველობაში არ მივიღებთ იმ მათემატიკურ უზუსტობას,რომელმაც კინაღამ არაობიექტურ შემფასებლად მაქცია:) :).
Комментариев нет:
Отправить комментарий